Veckans frosseri




Omvårdnadens grunder -perspektiv och förhållningssätt. Omvårdnadens grunder -ansvar och utveckling. Filosofi och omvårdnad. Interkulturella studier. Kompetensbeskrivning av legitimerad sjuksköterska. ICN:s etiska kod för sjuksköterskor. Hälso- och sjukvårdslagen, Socialtjänstlagen, Offentlighets- och sekretesslagen. Diverse obegripliga engelskspråkliga artiklar. Samt ett tiotal egentillverkade mindmaps av MYCKET tivelaktig karaktär.


Fredag. Tenta. Ångest.



Jag behöver semester.


Kommentarer
Postat av: A-gurk

Jösses, det hade fallit i fullkomlig glömska. Just nu kan jag inte förmå mig att göra någonting men efter tenta (fredag) så ska jag absolut boka plats. Och klart vi ska dela tält! Fan, blev plötsligt förväntansfull! Lycka till med ditt så ska jag försöka ta mig samman även jag.

2010-03-17 @ 20:42:42
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: agge

Jösses, det hade fallit i fullkomlig glömska. Just nu kan jag inte förmå mig att göra någonting men efter tenta (fredag) så ska jag absolut boka plats. Och klart vi ska dela tält! Fan, blev plötsligt förväntansfull! Lycka till med ditt så ska jag försöka ta mig samman även jag.

2010-03-17 @ 20:43:40
URL: http://agnesboken.blogg.se/
Postat av: mami

oj, så många böcker. Men det går fint ska du se. Det värsta är alltid INNAN tentan - oron, ångesten. När man väl sitter där med frågorna brukar allt falla på plats. Kick ass ;-)

2010-03-18 @ 03:36:27
URL: http://holmekagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0