Det är roligt med grupparbete


Peppar mig själv inför den KATASTROFALA morgondagen! Nej, nu överdrev jag igen.
Men kursen i litteratursökning är nog den mest värdelösa jag någonsin genomlidit. Inte för att jag inte haft roligt under tiden. Se bara här:



Jag ser ju helt otroligt lycklig ut.
Men tro inte inte att det är på riktigt! ACK NEJ. Utanför grupparbetets lyckliga fasad, uppleveler jag en av mina värsta veckor någonsin. Nöjdheten är för länge sedan bortblåst. Varken kakor eller föräldrar kan pigga upp mig. Yogan förfaller trots mina senaste "böjningsframgångar" och jag spenderar mesta delen av min fritid i ett apatiskt tillstånd i sängen.
Bortsett från igår eftermiddag då jag i all min förtvivlan tog till den drastiska belöningstekniken. Vårjacka, vårkängor och ljuslyktor! Nu när jag tänker på mina fina nya saker kan jag faktiskt fortfarande säga att jag känner mig glad. Dock känner jag ett oerhört medlidande med min medshoppare Sanna, som inte hade fullt så bra handlingsflyt. Det blev en 49kronors sjarl från H&M.

Nåja. Imorgon är kurshelvetet slut. Vi kommer helt klart stråla av energi på redovisningen, så att vi så snart som möjligt kan få gå hem och fira. Sedan tänker jag inte anstränga mig det minsta i helgen! För på måndag börjar jag med anatomi och fysiologi-kursen. Och då blir det BLOD.



Kommentarer
Postat av: mami

aahh, confessions of a vampyre,,,,

2010-03-25 @ 11:59:17
URL: http://holmekagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0