Det obligatoriska försenade inlägget


Jag ber om ursäkt!

Hemkommenheten från Kina visade sig vara av lathetens karaktär. Bortsett från att låta bli att blogga, har jag endast gjort vad jag varit tvungen att göra (jobba) och så lite därtill som möjligt. Mickan och jag besteg visserligen Skansen Kronan men det får ses som ett undantag. Sanna lämnade mig för ca en vecka sedan för att ragga negrer i Holland, och. Ja. Här sitter jag nu.

Vår allas efterlängtade SOL försvann naturligtvis från Göteborg så fort jag kom hem, men började återigen lysa igår, Viktoria Ingrid Alice Desire's och prins Daniels dag till ära. Mormor och mamma skulle tydligen bunkra upp med jordgubbar doppade i vit choklad. Annika, Ida och magen, skulle å sin sida övervaka spektaklet på plats, vid kajen, i kungsträdgården eller Gud vet var. Själv åt jag som vid så många andra högtider sushi, och mös med rödvin framför den kritikerrosade filmen "Mary and Max", som var lätt överskattad.

Och här följer lite bilder.


Mamma och pappa har äntlligen kommit hem från Kina! Självklart firade vi familjärt på Klädesholmen med mammas paradrätt "kyckling i kokosmjölk med ris".


Pappa blev återigen glad så han sprack när han hörde att mamma och mormor skulle titta på bröllopet med vit choklad och jordgubbar. Då kunde han nämligen passa på att jobba lite, SAMT (icke att förglömma) titta på fotboll.


Somsagt, solen sken över prinsen och prinsessan.
Men imorgon åker vi till Grekland. Å då jävlar ska jag bli brun!


AnnikaSteinbrenner och Nyberg. Tårtbuffé! Och jag har skaffat klippkort.


Kommentarer
Postat av: Annika

HAHAHA sicken bild!

2010-07-23 @ 12:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0