Skrot


Jag orkar inte. Fredriks idé var god och jag tänker stå fast vid den. Men min egen patetiska tro på att jag skulle orka skriva ett blogginlägg VARJE DAG? Skrotar den. Satsar på att sänka min stressnivå som skol-förbättringsarbete istället. Yoga morgon och kväll, 10 min räcker gott och väl. Möjligen spikmatta på det.. ahh längtar.
Middagen på Linné igår var förresten utsökt. Piggnade till ordentligt efter den kulinariska upplevelsen av getost, oxfilé och tzatsiki. Passade dock det milda rödvinet. Emil gick med hem och vi kollade SVTs "Konsten att vara människa". SÅ BRA att jag somnade lycklig med tron att det kanske finns hopp för dethär samhället trots allt. Idag vet jag inte för nu måste jag plugga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0